Klantenservice De HP Printerstore, veelgestelde vragen.

Ik wil graag een artikel bestellen. Hoe doe ik dat?

Een artikel bestellen is erg eenvoudig. Zoek eerst het artikel uit dat u graag wilt hebben en geef daarbij het eventuele aantal aan. Vervolgens klikt u op “Bestellen”. Het artikel wordt nu toegevoegd aan uw winkelmandje. Volg nu de volgende stappen in het bestelproces.

Ik heb ergens anders de printer goedkoper gevonden, wat nu?

Als binnen 2 weken na aankoop dezelfde printer met dezelfde kwaliteit en zelfde garantie wordt aangeboden door een bedrijf binnen Nederland maken wij het verschil over en krijgt u een kortingsbon t.w.v. €25,00 voor de tip! Te besteden op de de Printer Store*.
* geldt alleen op hardware.

Kan ik mijn besteloverzicht per e-mail ontvangen?

Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een e-mail met een bevestiging van uw bestelling. Later, nadat de betaling is afgerond, ontvangt u nog een e-mail met daarin uw factuur. Hierin staan alle details van uw bestelling vermeld.

Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling nadat ik al betaald heb?

Nee, dat kan niet. Wilt u een extra artikel bestellen, dan zult u een nieuwe order moeten plaatsen.

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Ja, dat kan, dat kunt u aangeven bij het afrekenen van uw bestelling. U kunt uw bestelling afhalen op het volgende adres:

De Printer Store
Tussendonk 3
4878 AM Etten-Leur
Nederland

Gelieve niet zonder afspraak langs te komen op locatie.

Betaal ik bij bezorgen verzendkosten?

Bij bestellingen van meer dan €100,- binnen Nederland betaald u geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €100,00 brengen wij binnen Nederland over de gehele bestelling €7,50 verzendkosten in rekening.

Verzend De Printer Store ook naar het buitenland?

Jazeker. Neem in dat geval wel eerst even contact met ons op via service@deprinterstore.nl voor de verzendkosten.


Blijf op de hoogte van de nieuwe producten!

Meld je nu aan voor de nieuwsbrief